לצבוע את החדר או לטפט?

עיצוב חדר ילדים או כל חדר אחר יכול להיות משימה לא ממש פשוטה, בין אם מדובר בחדר ילדים מתבגרים או חדר שינה לזוג ההורים. שאלת העיצוב עולה מדרגה בשנים האחרונות עם התחדשות טרנד הטפטים שחזר אל העולם במאה העשרים ואחת, לעיצוב זה ישנם יתרונות וחסרונות שונים בדיוק כמו לעיצוב בעזרת צביעה של הבית או החדרים. ועל כן נשאלת השאלה מה מבין השתיים יהיה עדיף יותר לעיצוב הבית, טפטים בסגנונות שונים ועיצובים כאלו ואחרים או סגנונות שונים של צביעה שיכולים להשתלב בצורה מושלמת אל רהיטי הבית או חדר הילדים בשימוש של טפטים לחדרי ילדים.

לצבוע את החדרים

צביעה של חדרים היא לא פעולה כל כך מסובכת, היא יכולה להיעשות כמעט על ידי כל גבר ואישה.
לצד יתרון זה גם מחיר עבור צבע לעיצוב הבית יכול להיות זול משמעותית, כאשר מחירם של גלוני צבע נע בין 100 שקלים ועד ל200 ואף 300 שקלים. כמובן שכל צבע על פי המחיר, הסוג והצבע הרצוי שנבחר. לצד יתרונות אלו גם עיצוב הבית על ידי צביעה, כאשר ניתן להשתמש במגוון שבלונות ופסים שונים לעיצוב חדרי השינה או אפילו הסלון. עם זאת לפני הצביעה מומלץ מאוד לפרוש ניילונים באזור הצביעה, לעטוף את המשקופים על ידי מסקינטייפ על כל משקופי החלונות והדלתות כדי למנוע צביעה מיותרת ומלכלכת. במהלך הצביעה יש לעבור על הצבע בשכבה שנייה או שלישית.

טפטים לכל הבית

לצביעת בית ישנם יתרונות רבים ועלות הנחשבת לדי זולה, עם זאת שימוש בטפטים יכול למנוע גם את הלכלוך הרב שיכול להיווצר עם הצביעה ובעיקר לגרום לעיצוב הבית להיות "דינמי" ויכולת שינוי גובה.
בכל הנוגע לשימוש בטפטים ובדומה לצבעים, ישנם כיום מגוון רחב של טפטים הניתנים לשימוש החל מחדרי הילדים ועד לסלונים וחדר השינה של ההורים. בשונה מהטפטים שליווה את עיצוב הבתים בשנות השבעים והשמונים, כיום הטפטים לא רק מגיעים בשלל עיצובים שונים אלא גם בטיחותיים יותר, נגישים יותר לניקוי ויכולים להיעשות שימוש לאורך זמן ובצורה נוחה ויעילה. עם זאת החלפת טפטים מתבצעת בידי אנשי מקצוע בשונה מצביעת הבית.