התהליך לקבלת עיצוב ארון מותאם אישית

בארונות ריביירה, הדרך להשגת עיצוב ארונות בהתאמה אישית הוא גם מסע שנקבע בקפידה והוא סובב סביב ההעדפות והצרכים הייחודיים של כל לקוח. להלן סקירה כללית של השלבים המדוקדקים המעורבים:

יִעוּץ: השלב הראשוני של חווית ארונות מותאמים, מתחיל בפגישה וייעוץ אישי עם צוות המעצבים של ריביירה. בפגישה זו נוכל להכיר לעומק (ולרוחב) את כל צורכי האחסון של הלקוח, כאשר השלבים המתקדמים יותר יבוצועו מדידות של החלל המיועד לארון.

העיצוב: לאחר פגישת הייעוץ, המומחים של ארונות ריביירה יכינו עיצוב מותאם. העיצוב ייעשה באמצעות תוכנות עיצוב ועיבוד תלת מימדיות, מה שמאפשר ללקוחות לקבל פרופורציה מתאימה בין החלל המבוקש לארון המעוצב.

חומרים: מעבר בצורה חלקה לשלב בחירת החומרים, שבו ארונות Riviera מציעה מגוון רחב של אפשרויות פאנלים בגימורים שונים. צוות המומחים של ריביירה יתאים את חומרי הגלם המתאימים ביותר לארון המבוקש, החל מבסיס הארון ועד לשלב הגימורים.

ייצור: בעלי המלאכה של ריביירה עושים שימוש בטכניקות ובחומרים איכותיים על מנת לייצר ארונות שיוכלו לא רק להיראות טוב, אלא גם להיות עמידים ולענות  על הדרישות של כל לקוח.

כמו כן ציר הזמן של הייצור משתנה והוא בדרך כלל משתרע על פני מספר שבועות, תלוי במורכבות התכנון ובהיקף הפרויקט.

משלוח והתקנה: לאחר פגישות העיצוב, בחירת חומרי הגלם והייצור, חברת ריביירה תבטיח כי הארון שהוזמן יגיע גם בהתאמה אישית ואיתו יתלווה צוות התקנה. ההתקנה של הארונות בבית הלקוח, תוכל להבטיח כי הארונות גם יהיו לשביעות רצונם של הלקוחות .

ארונות ריביירה עומדים כהתגלמות של ארונות מותאמים, כאשר כל שלב בתהליך משקף מחויבות למצוינות והתאמה אישית. הרם את מרחבי המגורים שלך עם המומחיות והאומנות של ריביירה, והפיכת החזון שלכם למציאות מותאמת אישית.

למידע נוסף היכנסו לאתר https://www.riviera.co.il/