מהם משחקי המזל הפופולריים בישראל?

האזרחים בישראל יכולים להנות ממגוון רחב של משחקי מזל שונים, המופעלים כולם בידי מפעל הפיס ומצליחים להעניק מגוון רחב לכל השחקנים השונים. כאשר מבין שלל המשחקים ניתן להמר על הסתברויות של משחקי מזל שונים, על ניחוש של רצף מספרים ואפילו ניחושים של משחקי ספורט שונים בצורות ומתכונות משתנות. את המשחקים האלו כמובן ניתן כיום לשחק בצורה מקוונת ומבלי להגיע פיזית אל אחד הסניפים, ניתן להשתתף בהן אחת לשבוע בהגרלה גדולה או במספר הגרלות קטנות המתרחשות במהלך היממה. אך מבין כל ההגרלות ומשחקי המזל השונים שקיימים כיום בישראל, אילו מהם הפופולריים ביותר? הכתבה נעזרה במומחים של https://www.playsmart.co.il/games-home/

משחקי מזל פופולריים ומהירים יותר

מבין המשחקים הפופולריים ואולי מבלי שאנו מרגישים שהם כל כך פופולריים, אלו ללא ספק כרטיסי הגירוד המגיעים במגוון רחב של עיצובים שונים, חלקים מצחיקים חלקם מספקים סיפור וחלקם פשוט תמונה שלעיתים נראית כמעט אקראית. אך הזכיות בכרטיסים אלו יכולים לנוע בין חמשת אלפים שקלים ועד למיליון שקלים, כאשר העלות של כל קלף כזה נעה בין חמישה עד ארבעים שקלים. הגרלה נוספת ולא פחות פופולרית היא כמובן הגרלת הצ'אנס, המתרחשת מספר פעמים ביום וניתן להשתתף בה בכל ימות השבוע וכאשר בכל יום מחולקים פרסים של מעל למיליון שקלים בין כלל המשתתפים. משחקים אלו נחשבים לדי מהירים ולנגישים בצורה יומיומית, אך לצידם קיימים גם משחקים אשר פופולריים לא פחות ואף יכולים לגרוף עבורנו רווחים נאים.

משחקי מזל פופולריים לא פחות

מבין כלל משחקי המזל הפופולריים בישראל השכיח במיוחד היא כמובן הגרלת הלוטו מתרחשת פעמיים בשבוע והמנחשים נכונה יכולים להרוויח עשרות מיליוני שקלים בצורה מהירה וקלה. אופן הגרלה זה מתבסס על גבי ניחוש מספרים, כאשר ניתן להגדיל את שווי הזכייה על ידי מילוי טפסים כמו דאבל לוטו, טופס שיטתי ועוד. ולצד הגרלת הלוטו המתקיימת בשלישי ובמוצאי שבת, כיום הווינר נחשב לאחד ממשחקי המזל הפופולריים לא רק בקרב חובבי הכדורגל, אלא עבור מרבית הקהל הישראלי. שם נוכל למצוא סוגי ניחושים שונים, החל מכמות הכרטיסים הצהובים במשחק כדורגל או בסל ראשון של משחק כדורסל.